MetrosexualulMetrosexualul, o noua tipologie masculina a mileniului al treilea, isi revendica teritoriul! Vanitatea estetica, grija fata de aspectul exterior, par sa inlocuiasca treptat vechile simboluri masculine.Termenul "metrosexual" a fost lansat in 1994 de scriitorul englez Mark Simpson si defineste barbatul care traieste intr-o metropola si are timp si bani de cheltuit pentru el, pentru imaginea sa. Este tipul de barbat frumos, ingrijit, dichisit, foarte cochet, usor narcisist, modelul din reclame. Metrosexualul merge la shopping (cu partenera sau singur) si face asta pentru ca il intereseaza moda, ii plac hainele, atat sa le caute, cat si sa le achizitioneze. Termenul "crema exfolianta" nu-i este deloc strain (pe langa ca stie ce este, mai si foloseste asa ceva), iar produsele pentru par stau la loc de cinste in dulapiorul din baie dichisit cu tot felul de lotiuni si masti pentru ten si corp. Chiar daca un metrosexualul se pricepe la gatit, excesul de mancare nu face parte din viata lui, silueta fiind o cerinta obligatorie a infatisarii metrosexuale. Un metrosexual nu se va sfii niciodata sa calculeze caloriile necesare pastrarii siluetei. El nu va lenevi niciodata pe canapea cu ochii la meci si berea in mana. Un metrosexual rareori trage de fiare, el preferand kickboxingul sau chiar tae-bo. Pe metrosexual il intalnesti oriunde exista o metropola!Doar o metropola ii ofera ocazia sa se afiseze, doar ea ii poate evidentia personalitatea. Asta pentru ca metrosexualul este atras mai ales de locurile mondene: restaurante bune, cluburi de golf sau alte institutii exclusiviste (intocmai ca dandy epocii trecute!). Profesiile predilecte sunt cele din domeniile media, modelling, muzica, sport, dar acestea nu acopera aria de raspandire a metrosexualului, el putand fi intalnit si in posturi mai modeste, cum ar fi cea de chelneri. In ultimele decenii, trasaturile barbatul traditional erau de intretinator, cel care face bani, care evita feminitatea (dar nu femeile), isi reprima sentimentele, este puternic si agresiv, este interesat mai degraba de sex decat de intimitate si este homofob. In ultimii ani, statisticile arata ca trasaturi precum reprimarea sentimentelor sau fuga de intimitate in favoarea sexului lipsit de obligatii nu mai sunt atat de importante pentru barbati. Insa cea mai importanta schimbare este faptul ca barbatii de azi nu se mai feresc chiar atat de mult de feminitate. Mai mult, obiceiuri si activitati care pentru mult timp au fost considerate a fi apanajul femeilor au inceput sa faca parte din rutina de zi cu zi a reprezentantilor sexului tare. De retinut insa ca lucruri care acum par a tine de feminitate au fost candva caracteristice barbatilor aristocrati din urma cu doar doua-trei sute de ani: machiajul, bijuteriile, dragostea pentru arte si muzica. Metrosexualul este asadar un barbat caruia nu ii e frica de propria feminitate, care nu are nici o problema in a-si pensa sprancenele, a-si lacui unghiile si a cumpara, cot la cot cu prietena/sotia creme de fata si tot felul de cosmetice. Metrosexualul are o doza oarecare de narcisism in el si ii place sa isi arate corpul. Exista si pareri cum ca metrosexualul s-ar incadra perfect in tiparul homosexual. Impresii eronate si contrazise de pasiunea declarata pentru femeile frumoase si moderne! Metrosexualul este mai mult decat o "papusa de stofa" - este un produs al marketingului care dicteaza un nou stil de viata. loading...
5 comentarii. Posteaza un comentariu
Posteaza un comentariu
|
Discutii noi pe forum
Carti despre sex
|
|
|
Membri on-line:
16 vizitatori si 0 membri sunt online:
Vezi toti membrii online Cauta membri |
Despre noi: seXpert.ro este un produs HTD. Despre seXpert.ro Adauga site-ul la favorite Termeni si conditii de utilizare Harta site-ului |
Parteneri / publicitate: seXpert.ro va recomanda: EroticToys - Magazin sex shop Singur.ro - Gaseste-ti jumatatea! site-ul tau aici! |
copyright © 2002-2024 seXpert.ro v.4.0 | Toate drepturile rezervate |